och nudå?!

..ja vad händer nu? det finns ingenting kvar, vad ska jag kämpa för? jag vill inte ge upp det som jag en gång levde för. det jag såg som min framtid är nu helt bortblåst. min ork att försöka har bara försvunnit, varför är det så? jag vill inte ha det så, jag vill verkligen fortsätta. men det finns inte en chans att det kommer fungera, inte efter all skit som hänt! :'(
jag älskar att spela fotboll! eller, jag älskade..
jag klarar inte mer nu!




en kärlek så stark, jag ville aldrig vara utan den. nu mår jag bara skit utav den. allting förändras, och det suger!
att leva utan det kommer vara så jävla svårt, jag är uppvuxen med det, jag har det i blodet.
förlåt morfar, förlåt mormor. jag ville aldrig svika, jag vill inte. men jag ser inget annat val.
jag är bara helt slut nu, jag har helt och hållet tappat greppet..
jag är så jävla ledsen, förlåt!
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0