lördag

mobilen ringde vid halv 10 i morse. och efter den väckningen var det ingen idé att somna om, så fick pallra mig upp ur sängen. senare fick jag ett samtal av mamma blomkvist;) och vi bestämde att jag skulle åka med dem in till stan sen till älsklingens match bort i enköping. matchen i sig slutade inte så bra för mitt kära västmanland, men filip var som vanligt bäst i mina ögon, även fast han själv inte tycker det!!
mamma min kom förbi och såg lite av sista perioden också, det var kul:) bra för mig också, fick nämligen skjuts hem då:) hemma mötte jag upp tidö-lindö hell moppers;D körde runt letade efter den jävla bilen från igår, sen hem och ska strax ta mig lite att äta!
efter maten ska jag till evelina och sen ska vi åka till barkarö och ha kul!
nu har jag skriv kramp efter ett helt och hållet onödig text...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0