090316

hola bloggen!
matchen mot romfa tidigare under kvällen gick super bra, slutade 11-0 till oss då:)
jag gjorde ett mål, och jag är verkligen glad över det:)
matchen var riktigt kul, var ju min första 11manna match med franke och allt;)

nu sitter jag i allafall här, ny duschad och allt. kollade nyss på beck, fyfan vad bäst!
och snart blir det sängen för min del. imorgon, måndag, så har faktiskt jag studiedag, så det bli en rejäv sovmorgon :)  fast nej, så blir det nog inte. leif kommer hem runt 9 ungefär, han har varit i thailand i 2 veckor, så jag hoppas på något kul därifrån? :)  men så nej, sovmorgon är nog för mycket att hoppas på-.-

nej men nu, nu tar jag och stänger av den här apparaten tror jag. börjar bli trött..


god natt på er gott folk, 
peace out/ jesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0