godkväll:D

hej där bloggen!
nu sitter jag här igen, uttråkad. har precis städat klart rummet, även damsugit, kök+vardagsrum -.-  förtjänar faktiskt lite credit nu tycker jag! på tv är det Beck, den svaga länken! älskar Beck faktiskt, jag tycker det är skit bra:) 
fast det tycker ju inte filip-.- den tråkmånsen! här försöker jag f' honom att kolla på det, samtidigt som mig, men nej,nej,nej, han tänker inte kolla heller :(  haha 
men jag kan ju i allafall inte vara ensam om att kolla på Beck? X)
men jaja, till något av intresse för andra, på lördag den 14de mars, såg jag nyss på tv att då ska hela Sverige, eller åtminstone hela Sverige försöka att kl 20.30 släcka och stänga av varje lampa som lyser, osv för att för en kväll hjälpa klimatet:D
jag vet inte vad andra tänker göra, men jag ska i allafall försöka göra så:)
alltså ärligt, det är vårat klimat det handlar om. jag vill kunna leva en framtid liksom:) hehe
men nu är det nog skrivet om det där..

nu väntar jag i allafall på min mor, som snart borde vara hemma från jobbet!? får hoppas att hon har med sig någon god mat med sig hem. för jag är liksom lite hungrig(A)
men nu alla, ska jag ta och stänga av datorn.. :)

puss
/den lyckligaste tjejen i världen:D
you´ll be fine!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0