hjärtahjärta

jag har nyss läst ut tre böcker för trettioelfte gången tror jag, så tänkte berätta om dom, och tipsa er som älskar böcker:D

-dessa tre böcker, alltså dem är så otroligt bra måste jag bara berätta...
den första boken heter;   "Saknad: Jennie 3 år" och som sagt är det den första boken. sen är det två uppföljare, "Vad hände med Jennie?" och "Måste jennie välja?"
dem handlar om en tjej, Janie, som är en helt vanlig tjej på 15 år. som bor med sin mamma och pappa.
tills hon en dag sitter i matsalen i skolan, och råkar av en händelse kolla baksidan av ett litet mjölpaket. på kartongen fanns ett fotografi av en liten flicka på tre år, som blev kidnappad för ungefär 12 år sedan. och Janie får en massa oförklarliga och konstiga tankar i huvudet. hon bara visste att den lilla flickan var HON!
och allt eftersom blir allt bara mer konstigt och jobbigt för Janie.

-det här är verkligen 3 böcker man inte får missa, jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har sätt filmen, det är jätte sorglig ;/

2009-03-16 @ 18:22:32
URL: http://soloame.blogg.se/
Postat av: jennie

ååh,så du har sett filmen;o alltså vad heter den om du minns? för asso jag har läst böckerna, men viste inte om att det fanns en film;o VILL SE VILL SE!!!

2009-03-16 @ 22:08:08
Postat av: Johanna

Jag vet inte vad den heter, men det var som en serie i tre delar som gick på teve för jul.. Kommer fan inte ihåg vad den heter.. Men ska försöka kolla upp det ! <3

2009-03-17 @ 10:12:18
URL: http://soloame.blogg.se/
Postat av: jennie

ja verkligen tack om du kan kolla upp det. jag verkligen älskar böckerna:D <3

2009-03-17 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0