trevlig kväll:)

ja då ska jag börja med att tacka så hemskt mycket för igår kväll.
den spenderades med august, martin, eve och oskar:)
drog ut några minuter efter att eart hour startat, alltså runt halv 9. gick då och mötte august, och vi ringde marcus som dock inte var hemma. gick då vidare mot martin. alltså luite smått besvikna var vi faktiskt på folket här ute på ön. allt för få tog det här med earth hour på allvar.. -.- riktigt dåligt!
sen hos martin ringde vi eve, hon kom dit och vi fortsatte gå mot oskar.
när vi alla var samlade fortsatte vi hem till mig:) dom kikade lite på min moppe:D:D sen drog vi in och kollade film!
tyvärr för august skull mest då så fungerade inte tv.n nere i källaren, vi skulle först ha kollat på fotbollen men jaja.
trevligt blev det i allafall.

och idag vaknade jag halv 1, fick då höra att det var inatt man ställde fram klockan. fett segt, för då vaknade jag tydligen halv 2 ;o  och då var ju hela dagen bortsoven.. men var i allafall iväg en stund till fam.kolli och kollade film och lite annat kul. trevligt trevligt:)
sen hem och åt, och sen har jag bara bara bara pluggat inför moppeprovet på tisdag.
så får hoppas på det bästa:)

XOXO
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0