torsdag!

imorse vaknade jag vid halv 7, gick upp och kollade vad för öken kläder jag skulle dra på mig för dagen. blev bara något enkelt. stor tjockiströja som jag fått av leif, och tights till det. håret blev inte heller någon höjdare. kan inte ha uppsatt för tillfället.. -.-
sen ett plus i kanten här då är att jag fått nåt sjukt irriterande infektion i läppen, elelr typ mungipan? alltså fan i helvete vad ont det ska vara. får liksom gå runt med lypsylen hela tiden.. och på mornarna är det ju inte direkt bättre.. ;/
men jaja, det går över får jag hoppas.

annars har dagen varit rätt lugn, inte allt för jobbiga lektioner. förutom matten, men dem flesta vet ju hur jag känner för det ämnet, elelr i allafall för läraren.......
USCH!

men i allafall då, för att komma bort från allt klagande så har dagen i sig varit, Underbar!
solen lyste imorse när jag gick upp, och även om det hänt mindre positiva saker under dagen, så har nog alla, jag menar alla, varit otroligt glada äver att nu, nu äntligen är våren på ingång:)

snön är nästan helt borta, smått kyliga vindar smeker ens kind, himlen är blå och högt där uppe står solen och lyser upp marken och värmer på hela kroppen, allt känns så himla härligt i vårtider!!



but, well now i´m gonna look at television for a bit, and then go to sleep.
bye people.
love/jennie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0