skam.....

godkväll kära läsare:)
tänkte berätta lite grann om min dag. den började med att jag vaknade runt 9. drog upp käkade frukost, sen bar det av mot stan, irrade runt och tillslut kom vi fram till slutdestinationen, Hammre IP.. -.-
kollade på mina tjejer, gamla laget, ESK som spelade mot Skiljebo. dem spelade 3-3 btw..
efter det fick jag med mig vofta hem, vi fixade oss, och drog sedan iväg till stan.
jag själv köpte inte direkt mycket, hade inte tillräckligt mycket pengar. får bli mer nästa gång. men ett par skiiit sköna, och självklart enligt mig super fina jeans/tights :)
efter det blev d et att köpa hem massa, verkligen massor med godis,läsk,chips osv.
kom hem, och började tok fixa oss:D
senare kom martin, och vi hittade på lite allt möjligt. sen blev det ju självklart MELODIFESTIVALEN!
dock utan glada miner, alla var glada och uppåt, innan äckliga SNÄLLA SNÄLLA kom upp mot toppen.. -.-
att jag ens skriver det här men, TUR ATT OPERA SKITEN VANN!
även fast än hon var värdelös så var hon grymt mycket bättre än Caroline Af Ugglas -.-
CPCPCPCPCP!
en skam för Svenska folket, hur kan man rösta så förfärligt?!:O

alltså ja..
kvällen bjöd på mycket otroligt glada skratt i allafall, även om melodifestivalen slutade som det gjorde. men jaja, nya tag nästa år.

nu ska jag ta och sussa kudde, för imorgon ska jag upp rätt tidigt igen, innebandy match på morgonen, fotbollsmatch på kvällen..


pussen ifrån mig, /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0