rubrik, hmm?

det kan ju vara riktigt svårt med rubriken må jag säga. ibland klickar den bara upp, medans det andra gånger kan ta en evighet och kännas helt omöjligt.

sitter just nu och lyssnar på taylor, och funderar lite grann. hennes texter är så fina måste jag säga.
middagen blev som jag kanske nämnde i tidigare inlägg, tacos:) muums! men tyvärr blev det ingen promenad, hade ingen lust att gå ensam i mörkret. så en seg och ensam hemmakväll för min del, eller ensam och ensam, lillebrorsan och mammisen är ju hemma, men ;)

och jusste, nu är det bara några dagar kvar tills leffe kommer hem, efter 2 hela veckor i thailand. lagom brun han kommer vara, avis här då.. -.-
men för hoppningsvis har han köpt med sig allt det jag önskat, ska bli spännande!
men jag måste nog erkänna att det varit rätt tomt utan honom här, fast rätt skönt också:)
men nog om det !

nu ska jag redigera bilder, som jag har blivit hiimla nörd på, det kan bli beroendeframkallande om någon tänkt börja med det.. -.-

kan bli ett senare inlägg, men får se:)



puss/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0