ohej:)

tjena!

alltså nu har jag varit riktigt dålig med inlägg ser jag. och jag är ledsen för det, men vad ska jag göra när allting, hela mitt liv verkligen, kretsar runt träningar..  träna hit och träna dit, hinner aldrig ta det lugnt. men nu dock är jag skadad så ingen träning för mig då.

och hej ni, det är ju faktiskt VÅFFELDAGEN  idag:D
så nu efter skolan och allt, så blir det väl VÅFFLOR!!  jag älskar verkligen det:)
fast innan jag får njuta av det så ska jag in till stan med min mor, vi ska till körskolan och hämta lite böcker osv till mig. för ni vet ju att om två dagar blir jag 15, och då ska jag ha moppe, och då ska man ju ta något körkort till EU moppe(A) så som ni märker, plugg plugg och ännu mer plugg väntar... 


nu ska jag kolla på tv en liten stund,

sen plugga för matte prov-.-
USCH OCH BLÄÄÄÄÄ FÖR MOHSEN!!!! :'(





pussiluss alla goá
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0