ingen vanlig dag!

nej idag var ingen vanlig dag, för det var min kära födelsedag, hurra hurra hurra för mig;) HAHA

skolan har knallat på som vanligt, började med matteprov, och efter det var det rätt lugnt. sista lektion var idrott, fys..
efter det drog jag till bussen typ. träffade på min älskling, som verkligen betyder mest för mig:) och även förstås annat folk. ;)
sedan gick vi väl alla på bussarna, men nej nej så fort man sätter sig så får man veta av sin kära mor att jag skulle vänta på leif att han skulle hämta mig. dock sa hon inom 20 min, men det blev 2 timmar och 20 min isället, vilket inte var lika kul -.-  kallt som bara den var det,

nu är det ju liksom snö igen.. alltså när ska sommaren komma? :(

men så när han väl kom och hämtade mig, så åkte han,jag och storebror min iväg och kollade moppe, fan vad skön den var:D:D:D  får lägga in bild på min skönhet senare:)
och väl hemma igen då, så var det fullt hus, mormor&morfar, gammelmormor&gammelmorfar, Inger, och förstås lillebror, och mamma. fullt hus;)
och jag fick börja öppna massa presenter!

det blev en massa bra saker;
-presentkort på Gina Tricot-1000kr
-glassmaskin;)
-suuuupersköna strumpor;)
-NICOLAIS SKIIIVOR!!! efterlängtad som faaan!<3
-affisch på stjärnarn!<3
-pengar
-blomma:)
m.m kommer inte ihåg allt för tillfället:D

nu ska jag typ sova, för imorgon ska jag spela DM, innebandy.

så godnatt alla.
kisses and hugs
/j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0