godmorgon godmorgon!

tjena alla pigga och glada, klockan är snart halv 10, och jag känner mig faktiskt rätt pigg, trots att jag somnade sent igår kväll. :D  måste nog bero på att, tro det eller ej, SOLEN TITTAR IN GENOM FÖNSTRET hemma hos mig, och himlen är blå :)
nu känner man ju verkligen ett visst behov av sommar..  ge mig sommar tack?
fast först, innan sommarn, så vill jag fylla år, vilket jag gör om 12 dagar:)
nog pratat om det nu i allafall.

anledningen till att jag är uppe rätt tidigt i allafall är för att jag ska snart iväg till samling.. sista innebandy matchen idag. too bad;/   och senare ikväll, då blir det fotbollsmatch också. shit, jag undrar hur jag kommer orka(A)

men sak samma nu, nu ska jag försöka få i mig lite frukost. och sen bär det av.  jag antar att jag kommer hinna med ett eller flera inlägg senare under dagen.
och juste allihop, senare måste jag ju faktiskt lägga in bild på mina nya jeans/tights, så får ni säga vad ni tycker?

jaja, nu blir det ett ciao från mig.
puss/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0