ett stort hm.

ja och idag var det då lördag, och hela förmiddagen gick åt till att städa här hemma. inte det roligaste, men det behövdes kan jag ju säga. vid 3 kvart över 3 körde mamma min mig till mickis, och jag var där fram till dess att vi skulle bege oss in till stan till resten av laget, vi skulle nämligen ha avslutning idag. först bad, sen käk på greken:) mysigt värre.
men jag var inte med och badade, så satt på sidan om och tjockade i mig allt i från godis till juice och till och med melon:) mmmuums:D
efter det åkte vi ned på stan, då var det alltså dags för mat..
men så kom jag ju på att det inte var värst lång tid kvar till samlingen inför fotbolls matchen.. det är liksom big mac cup nu i helgen för oss. och det brukar väl vara så att man ska komma i tid til lsamlingar right?
så jag tänkte först gå. för ingen kunde skjutsa. men nej det fick jag då inte;S
så skulle få skjuts. vilket jag inte heller fick när det väl var dags. men tur att det fanns någon stackars människa som var så otroligt snäll och körde mig! TACK, TUSEN TACK<3
väl där, var jag en kvart sen. stress till att byta om på en minimal toalett, sen värma upp på den korta tis som fanns kvar.

matchen för alla som läser var mellan oss då, franke:) och fjärdhundra, som då kommer ifrån utkanen av min gamla kära stad enköping. så det var lite kul att få vinna mot dem igen. denn gån med 6-0.
dock inget mål för min del, men vad gör det. jag försökte spela så gott jag kunde så jag ska inte klaga.
men däremot sista typ 30sekunderna, alltså finns det värre än att bli skadad då eller -.-
cp barnet typ var ute efter att kapa. så där låg man, och hade ont som bara den..
haltande gick jag av plan, fick lite is runt det onda, som vi elelr ja helen tejpade över så snyggt:)
sen haltande ut till bilen.

nu hemma och kom nyss ur duschen, skönt.
det onda har gått ner lite grann, men är typ lite svullen vad jag kan se.
men nej usch, imorgon är det en till match så knät mitt får se till att läka, för jag missar inte ne match pga detta..

fotboll är mitt liv, finns inget annat!
och kärlek till franke<3



puss och godnatt
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0