:D

nu ska jag alldeles straxt stänga av min dator, och sussa kudde för alla som bryr sig;)  men först, några härliga detaljer från dagen.
började dagen med hk i skolan, faktiskt rätt kul, förutom att idaag blev det inget att äta:/ men vu ordnade grupper, och vi ska nu göra nått projekt om olika matkulturer. jag och min grupp då valde libanesisk mat, jummiii:)  får se om det blir bra bara:D
efter det löpte dagen på som alltid.. fick äntligen redovisa den där äckel svenskan, och gud, jag vill inte jobba sådär en gång till!! det hoppas jag linda förstår..
senare i allafall, bar det av hemåt.. i bussen var det ju som vanligt, och ingenting nytt direkt. så ja, inget kul att skriva om:)
hemma värmde jag på lite mat, för runt 6tiden hade jag fotbolls träning.. den var faktiskt väldigt rolig :)  får hålla tummarna på att det inte blir någon träningsvärk imorgon bara.
fram till nuet i allafall, jag sitter här, snart sovdags, det ska blir riktigt skönt faktiskt!
men först ska jag skriva lite med min älskling:)


här har vi ännu en i raden av egobilder, men ja ja;)


pussen på er alla, sov sött!
/jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0