change?!

hej alla!    hur står det till med er? med mig är det i allafall rätt okej.. sitter hemma och funderar över lite olika tankar.. och har på senaste tiden, funderat rätt mycket på en sak.. nämligen, förändringar.
alltså jag menar, hur vi människor förändras hela tiden. jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om folk i min närhet, som har förändrats på sjukt kort tid. både positivt och negativt.. alltså, jag ska ju inte säga att jag inte har gjort det, men jag försöker i allafall hålla kvar lite grann. vissa kan bara, jaja livet går vidare. men jag förstår inte hur man kan göra det alltid. alltså, som en bästavän. någon som en gång visste allt om en själv. kunde en ut och innan! avslutade ens meningar, tänkte samma tankar, osv.. alla vet hur det är att ha en sån. men hur kan den personen t.ex bara glömma allt? allt man en gång delat? det för mig är ett riktigt mysterium.
och sen har vi ju självklart det här med att man själv förendras, ganska mycket ibland ju..
som jag. jag är inte alls samma person längre. kan ju faktiskt bero på en massa olika saker, men ändå. det som jag själv känner av rätt rejält är ju på min dialekt -.-  sen för att inte tala om mitt beteende. inte,inte alls som förut.
jag vill bara be om ursäkt här lite snabbt, ifall det finns någon som känt sig dåligt behandlad av mig på senaste tiden. för alltså, det är mycket som har snurrat i huvudet, och som sagt, MÅNGA förändringar i mitt liv för tillfället.

mycket av allt beror ju på, för min del, flytten.
-fortfarande? tänker ni som läser. jag menar, jag har ju bott i västerås i typ 7månader eller nåt? men i allafall. ibland så kommer ju känslan tillbaka. sen är det mycket det här med skolan, och betyg ni vet. allt runt omkring en påverkar en. men jag är riktigt tacksam mot alla ni som faktiskt har stått ut med mig, som har visat att jag trots all förändring och dittan och dattan, fortfarande betyder något eller vad man ska säga?

men jaja, om en människa eller två bestämmer sig för att strunta blankt i en, ja men vad ska man göra åt saken? tänk bara att det är dem som förlorar på det.. -.-

live your own life, as you want it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0