bedtime!

ja som vanligt sitter jag här, vid min kära,kära laptop:D kollar lite på bdb, och tänkte väl nu skriva ett litet inlägg om dagen och ett godnatt kanske? :)
dagen i sig har inte varit den bästa. ibland önskar man ju att man hade superkrafter, så man kunde få alla runt omkring sig, alla man älskar och bryr sig om att må bra. men det är ju omöjligt. alltid är det något, och jag känner att jag verkligen inte duger alls..
det är en rätt jobbig känsla.
men i allafall, tillbaka till ämnet.. skolan var som vanligt, som måndagar brukar vara. dampiga*
efter skolan bar det av hemmåt, blev att få i sig lite i magen och sedan innebandy träning. wiihoo.....
efter träningen kom mamma och hämtade mig, hon och lillebrorsan hade varit handlat mat från donken yummii:D
där rök ju den träningen-.-
hemma sen, och jag tog en snabb dusch, sen data.. har börjat nörda med redigering föresten. omg.
men jaja, nu är det sängdags.. vill ju inte försöva mig som i morse..

natti natti!



en sak jag bara måste ha med är att, jag älskar filip mest av allt verkligen! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0