Ännu en kväll

och så var det än en gång kväll, och klockan är runt halv 8.
jag har precis suttit med min älskling på luren. han är faktiskt bäst ska ni veta!<3
och martin var också här för en liten stund sen. vi har varit ute han och jag, vi var ute och skulle fota a bit;)
det har ju varit så otrolig skönt och fint väder idag;o verkligen vår vibbar, och jag verkligen ÄLSKAR vår!
tillbaka till fotograferingen;) jag fick ju faktiskt vara (stolt som jag är) model på typ några bilder;) haha
sen fick jag även ta nån bild på honom också:D mohaha!!
men i allafall, efter att ha sett solnedgången, och ha suttit stilla ett tag, så bestämde vi oss för att dra oss hem till mig en stund. samtidigt pratade vi med vickan genom martins högtalare, trevligt:) alltid kul att snacka med den tösen säger jag bara:) 
men när vi kom fram till stigen upp till mig, alla som vet vilken jag menar så vet ni ju också att den är rätt "brant" och nu på vintrarna är den SNORHAL! och jag halkar i den stigen, varje dag, hela dagen! helskumt-.-
så ett antal gånger föll jag, så martin fick hjälpa mig upp. och filip stackarn, som jag hade på telefon, fick höra när jag dog(A) ibland tycker jag faktisktt synd om min älskling, och förstår inte riktigt hur han kan orka med mig alla gånger;) det kan ju inte vara det lättaste måste jag medge(A)
men nu i allafall så sitter jag här och funderar, och väntar. väntrar på mor min och resten av familjen ska komma hem, och göra någon god matXD

så pussen på er, glöm inte, varje dag räknas, du får den aldrig tillbaka
/jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0