3 dagar kvar:D

god eftermiddag alla!
jag hoppas alla mår bra? för själv mår jag väl sådär. alltså hela dagen har varit skum, jag har varit skum :o
alltså jag har inte en blekaste aning om vad som hänt under dagen, känns som allt bara flytit på, och jag bara hängt på där bak någon stanns -.-
kanske beror på vädret, man blir ju lite smått förvirrad eller hur? först vaknar man på morgonen, går upp och ser genom fönstret solens strålar lysa upp backen:) och man blir genast glad och allmänt pigg.. så kommer man ut, då är det iskallt i luften, och man vill bara in. sen helt pltsligt från ingen stanns, så börjar det snöa;o man blir ju smått förvånad. men men, det är väl typiskt Sverige? ;) 

föresten, nu är det så att det bara är 3 dagar kvar tills jag blir 15. förstår ni, 15 hela jordsnurr, otroligt skönt. fan så tiden går snabbt ;o

och imorgon ska jag till körskolan, hämta böcker m.m för vid 15 får man ju moppe och allt:)
så nu väntar en massa plugg, både i och utanför skolan -.- segt kan jag ju meddela.

jaja nu ska jag äta, sen blir det en massa plugg i engelska, matte & kemi..  -.-
PUSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0