hjälp!!

fredag idag. rätt lugn, fast konstigt. rätt ovärt att det var två dar emellan jullovet och helgenXD
men men, det får man väl överleva.  nu är skolan igång igen iaf, och ja en hel termin kvar till nästa betyg;)
ikväll blir det nog gården för min del. lovade ju:)
hoppas bara jag får med mig min kära lisafisa:) <3

nu innan ska jag iaf sitta framför tvn, Veronica Mars på tv2. ÄLSKAR!!!
och en sak till, när jag nu ändå är igån. HJÄLP mig någon? har världens dilemma! :'(
i helgen, har jag två saker att göra. eller rättare sagt, välja emellan. spela fotbollsDM med franke. eller innebandymatch med rönnby? asso vet inte vad jag ska göra riktigt:(  vore tacksam för hjälp?

puussaaar//anifled




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0