trötthet&allmän städsjuka..

vafan nu är det ju nått allvarligt fel på mig va? jag sitter här hemma, efter en hel skoldag, som började med ett so-prov.. sedan blev det fotbollsmatch med profilen, mot 7orna, vackert:)  heltufft att vara ensam tjej;) men tyvärr, för andra gången blev det att byta om hos killarna, eller rättare sagt, dom var i MITT omklädningsrum, så vad hade jag för val XD
men men, jag dog inte?
men som sagt, hemma nu.. hade tänkt att åka till älsklingen min, men fuck alla bussar. ;/ så ingen myskväll med älskling, och inte heller en kväll med schöönaste patric..
jaja, är sjukt trött, tränar 24/7 och är allmänt mör-.- behöver fan vila nånting. men nej, ist sitter jag nu vid datan en liten stund, och ska snart fortsätta med städningen, höhö.. totalstädar mitt lilla rum, och möblerar omXD
önska mig ett good luck kanske? det lär liksom behövas...
jag har sån panik, måste liksom städa,städa,städa.. nåväl, mumms är glad över det iaf X)

ha en trevlig kväll alla glad.
PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0