money, give me money

idag är det den 27 januari, och jag känner verkligen vilken pengakris jag just nu befinner mig i.. fuck!
och jag som har hur mycket som helst jag måste betala och ordna med. bara den här veckan måste jag betala hälften av gothia pengarna, 1300kr;o sen betala för innebandy overallen osv..  och idag betalade jag för att åka till romme med skolan:) fyfan, nu var man pank då. och i helgen blir det enköping, för första gången i ÅR!!!!!!!!!! längtar satan<3
väl där ska jag träffa alla som jag har saknat så sjukt mycket, sen blir det även att spana fotboll, är ju liksom enecopia:)
och nu när jag är igång att skriva, så vill jag bara att alla ska veta att om exakt 2 månader så blir jennie larsen 15 år gammal och byxmndig;) don´t forget =)

un beso para ti.
jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0