lördag-.-

idag var det bara allmänt ccccpp..  stod rätt länge som vanligt, och försökte fixa håret. eller försökte platta det rättare sagtXD det är teoretiskt och fysiskt o-möjligt!!!
orkar inte beskriva dagen i detalj, och det orkar nog inte ni heller läsa. 
stressig var den iaf. så sunt 2 åkte jag med leif till stan, han skulle hämta mamma, medans han släppte av mig i hälla. skulle försöka få tag i ett par fotbollskor tills imorrn;s helt sjukt vad uselt det gick. blev tillslut ett par, men tror nästan dom är lite föör tajta kring foten..;/  men får väl stå ut.. 
sen stressat hem igen, fick fixa och hålla på som en galning hemma, skulle senare iväg på 50års fest. 
grattis BRUUSCH;)
äntligen sitter jag nu hemma och tar det allmänt lugnt. det lär behövas en lugn kväll, och tidigt i säng för min del. imorrn är det tidig samling, halv 8. sen dm i kungsör....   hoppas på vinst!!


 
pusssar// anifled!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0