jag älskar er<3

första skoldagen idag. rätt skönt, men segt. slutade tidigt, för vi hade bara halvdag idag:) så drog hem, och hade även med mig marcus och august. vi hade ju faktiskt väldigt kul? jag hade iafXD
drog väl ut lite senare, och fastnade av någon konstig anledning i korsningen?(A)
stod där och snackade, och "lekte". knäppskallar är nog ett passande ord för oss;)
men men jag älskar er iaf.<3
nu sitter jag hemma. har fixat mig en massa. alltså tvättat bort sminket, sovkläder på, osv.. ligger vid datan och nördar lite, och smsar samtidigt med folk:)
imorrn är det ny dag, ny skoldag. nya händelser. hoppas på att det blir kul:) 


            *hjärta*



jusstja, imorgon har min kära morfar namnsdag. höhö(a)                   
GRATTIS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0