imorrn

och så har det blivit torsdag och klockan är över 8. och jag är trött som fan, funderar på att somna tidigt ikväll fan. sista skoldagen imorrn innan helg, puuuh. men ingen vila, blir att efter skolan, åka till min gamla älskade "stoora" hemstad, *onebuying*
fyfan vad underbart, inte varit där på hela året, och inte sen en längre tid på det förra heller. har varit rätt hektiskt. men nu jävlar ska jag dit, och fan vad kul jag hoppas på att få?!
sover hos min underbara vän isa montin, tack! jag älskar dig!
vi ska väl kolla på enecopia, och ha allmänt SKIIT KUL!
önskar det vore lov, och vi var lediga mycket längre än bara en helg nu sådär.. då kunde jag stanna längre:(  men tyvärr, det blir en sån där, "över natten grej" :(  men men, jag är glad för det lilla.
synd bara att inte min kära lisafisa och carrolarro kunde följa med... gud vad kul vi skulle haft. men fler stunder väntar oss!!
fre-lör ska jag bara vara, och allmänt ha kul.
I really want to be with you guys, and I really miss you and everything!

men självklart, jag kommer sakna min älskling. 
everything I do, I do it for you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0