DM!

idag gick jag upp vid 6 ungefär. käkade frukost och drog på mig lite kläder. för vid kvart i 7 - 7 så kom dan och hämtade mig och mamma, han hade varit så snäll att lovat att skjutsa mig till samlingen till halv 8. skulle nämligen till kungsör idag, och spela inomhusDM(fotboll). kul var det iaf.
första mathen gick bra, vi vann den:)  jag gjorde första målet, och det var även första matchen över huvud taget för min del med franke:) så då blev jag ju faktiskt glad! och lyckan varade ju länge..*host..  ty pdirekt efter mitt mål, kommer en hög boll som motståndar målvakten kastar. jag skulle förstås ta ner den på bröstet eller vad jag tänkte. men fick den på hakan. tänkte först ba; äsch, jennie kom igen. bit ihop vafan. menfuck att det gick. hela käken kändes som den skulle hoppa ner i halsen på mig. kunde varken skratta eller gråta. inte skrika eller svälja. blev livrädd-.-  gick ju över lite grann under dagen som tur var.
tillbaka till saken iaf, även matchen därpå vann vi. dock inga mål för min del. men det gjorde ingenting alls. jag var bara så himla glad att få spela igen:)  efter ett antal sjukt roliga matcher, så var vi iaf vidare till semifinal!
tyvärr fick jag ju stå över den. anlednningen var att alla nya skulle stå över en match, eftersom vi var två för många med. så tyckte dem att jag vartit så duktig, så dem lät mig fortsätta spela matcherna liksom. men sen i semin, kom dem på att det var orättvist, så jag fick stå över:'(   vi förlorade den då också. kändes SKIT rent ut sagt!!
men men, en hel utomhus säsong har vi framför oss:) och GOTHIA:) kan inte bärja mig, eller hur det stavas;)

nu ligger jag i min säng, med datorn och telefonen. messar med folk. och har allmänt trist. kan inte förstå varför det onda i min käka inte vill försvinna:(  det går liksom aldrig över;o
mamma sa att imorrn skulle jag gå till skolsyster och fråga vad hon trodde. och om hon rekomenderade eller inte visste så skulle vi dra till sjukhuset eller akuten eller aah..;/
hoppas det inte är nån stor grej. orkar verkligen inte med mer!

aja ska sleepa nu, imorrn är det skola.

puss//anifled


ibland var det bättre förr. men vem har dött av lite förändringar här i livet?
tror allting kommer bli rätt bra tillslut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0