dagen innan...

i feel a bit terrified...

imorrn är det skola. och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. jag har ingen aning om något alls för den delen. men aah. så är det väl att leva mitt liv. jennie larsen´s hektiska liv.. mm det stämmer nog rätt bra. -.-
dagen idag har bara varit skräp. skulle ha träffat älskling, men han var omöjlig att få tag på.. så har suttit hemma, väntat på svar, och sett buss till buss till buss passera.. så synd:( men det är väl bara att, live with it, right?
får väl ist, ut och springa eller nått. sen hem och ta det lugnt igen, och tagga för morgon dagen-.- tur att det bara är halvdag, efter kl 12 har vi studiedag typ:)  så får se vad som händer då.

pusssssaar/jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0