cornelia!

igår åkte jag för att träffa cornelia. blev ju riktigt lyckat. en hel dag i bålsta:)
gud så jag har saknat den tjejen asso.
vaknade vid 7 på måndag morgon, tog mig upp ur sängen och började packa och fixa i ordning. 5i9 tog jag bussen till stan, på bussen träffade jag även på olle&liiiiiiisa:)  sötungar!
fick dom att vänta med mig på tåget. och när det väl rullade in på spåret sa jag hejdå och gick på. i bålsta mött corre upp mig vid station, och vi åkte hem till henne.  spelade wii, och sedan började vi sjunga singstar;) riktiga idoler vi är!
efter allt skratt, så blev det ingen vila. vi åt lite grann, sen upp på rummet och kollade på filmer när vi var små. gud vad söta alla var.
sen kvällsmat, och ännu mer film. fast denna gång riktiga filmer. började med **3döttrar1mamma.UNDERBAR film. kan ju rekomendera den! sen **nära och kära. även den väldigt bra. sedan,** ROSA!!!! så söt film asso. efter all filmtittande blev klockan mycket. och vi gick och la oss.
vaknade nästa morgon i sängen brevid den bästa tjejen i världen, Cornelia Johansson. japp ni hörde rätt. för er som inte känner hene så kan jag bara säga tyvärr. för hon är den finaste människan i världen!
jaja, vi gick iaf upp och åt frukost. sen fixade oss, rätt så segt faktiskt. senare åkte vi till centrum, men allt var stängt. så det blev ica shoppande:) sen ett väntande på tåget.
hemma i västerås igen, och då träffade jag på ebba och yasmine. knäppskallarna själva:) inte så lånvarigt men som vanligt ändå lika kul med dom flickorna.
hemma nu "at last" tänkte vila lite, snart skola allihopa:)




pussar på er alla/anifled =)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

aso snälla jennie ta bort bilden den är ju lite sajk som hela jag;) men iaf ni kan ju tagga för jennie är min ni kan komma med vad ni vill men de funkar inte ;) otur lilla vän,

älskar jennie larsen<3.

2009-01-24 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0