så kul!!!

dagen idag(kommer mycket information om allt)
alltså ärligt. jag älskar verkligen den där tjejen, Nadine!! hon måste vara bland dom skönaste personerna jag känner. jag har alltid så sjukt kul med henne:) det är ju helgalet:)
och den där August, alltså finns det en bättre grabb eller? han är rolig, snäll, han spelar ingen annan än sig själv och skämms inte för det, det är helt fucking underbart att vara med honom. samma sak som med nadine, alltid kul med dom båda. förstår ni då, att jag var med dom bägge två idag? haha  skönaste kvällen :)
började med att jag vaknade fett tidigt, redan vid 8-.-  så blev en seg morgon..  vi 9 hoppade jag in och tog en lååång dusch:)  vid 10 började jag städa rummet(A)
var väl helt klar med rum och all fix med mig själv (-.-) runt 12 halv 1?  då skulle august komma förbi innan nadine kom med bussen som jag redan sagt:)
men men, så blev det dags för mig och august att gå ner till bussen för att möta upp fröken N.
men på vägen ner, så var han självklart tvungen att springa ist för att hjälpa mej som halkandes försökte ta mej neråt. -.- TACK!?;)  men haha, rätt åt dig att du halkade:) synd bara att jag ramlade över digXD fan, tror inte jag skrattat så mycket någonsin... :D  
med nadine i allafall, kollade på en film som jag tycker är skiit läskig. tyckte dock inte dem-.-
efteråt blev det att dra till august+rundvandring på tidö för nadines skull:)
sedann kilade den pysen på träning. då drog jag och nadine till mig och käkade, och sen sjöng vi massa:D
kul med er iaf mina älskade vänner;)

nu är det sängdags, natti(L)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0