Heath Ledger finns i minnet.

att en sådan talang, ska försvinna så pass tidigt, det är inte rätt.

Heath Ledger var och kommer alltid vara en stor skådespelare i mina och många andras ögon.
han dog för ungefär ett år sen nu, enligt läkare var det en oavsiktlig död.
jag tycker bara att det är så fruktansvärt synd, att en sådan otroligt grym skådespelare som har gjort så otroligt mycket bra i alla sina filmer, ska försvinna allt för tidigt. att han inte ens fick sin sista film klar "The Imaginarium of Doctor Parnassus",  Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrell ska dela den med honom. vilka är otroligt bra skådespelare, menar absolut ingenting annat, men Heath Ledger? det är ju ändå Heath Ledger...
synd att det inte blir fler filmer med den killen alltså:( hans inlevelse, och karaktär.
du som inte sett filmen "the dark night" pallra dig iväg och se den säger jag bara! en upplevelse, verkligen!




love på den här killen och jag menar love. han var bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0