oj oj.

nu är det såhär att jag, jennie larsen, har varit fruktansvärt dålig på att skriva här. så ja. för väl bli ändring på det nu då.
har haft det väldigt körit den här månaden, allt bara rusar förbi mig. shit, vart är jag på väg liksom. jag är tvungen att stanna upp och försöka orientera mig fram. lyckas tyvärr inte så värst bra, eftersom jag mår som jag gör just nu. men det blir nog bättre ska jag se. snart blir man 15 och allt, och jag har redan börjat tänka på att jag om bara ungefär 3 år, är 18 ;o herre jävlar säger jag bara!!
allt går för fort... -.-
det kommer bli mer uppdateringar från min del iaf, var så säkra:)

och nu när jag ändå är igång, dagen har varit som vilken måndag som helst, sovmorgon imorse, men det är ju som vanligt. spanskan gick bra, och sen på mattelektionen, FATTADE JAG ;o det är helt otroligt. jag förstod på allvar vad måsen snackade om;o :s   undrar vad som hänt med mig.  efter matten så var det lunchdags iaf, efter det svenska, sen mentor och då slutade vi:)
väntan på bussen var sjuukt kul. august, min kära august hade bytt stile helt och hållet. det var super galet, han såg ut som en braaat, snobb, och enligt andra bög. men jag tycker han är lika söt som alltid, bara lite different;)

puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0