natti natti :L

som vanligt sitter jag och nördar mig vid datan mitt i natten -.- klockan är, hmm, 00.56 nu när jag kollar...
sitter inne på msn och kollar vilka fler än jag som är nattugglor:) har även fixat lite med designen;) hoppas det ser okej u i allafall?
känner mig faktiskt rät krasslig mitt i det hela..  har haft ont i magen hela dagen. men hoppas det går över.
tänkte dela med mig av mina planer inför veckan som bjuder på sportlov faktiskt:)
måndag, idag- bara sussa dag. alltså, (svensk översättning) , sova, chilla, allmänt ta det lugnt idag.
tisdag- maybe träffa mattias min kära vän:) , och efter det träffa på emil, blir bio kväll+käk:) kul kul i hope?
onsdag- LÄÄNGTAR, det blir en dag med min kära august, och älskade nadeen<3 
torsdag- nu drar jag till stockholm, blir borta hela resterande tid av lovet. ska hälsa på min mormor&morfar, och lilla kusinen kommer vara uppe också+moster förstås:)  ska även se till att träffa på danne denna helg, + han fylelr år idag:D:D grattis<3
fredag- stockholm, får se vad som händer:)
lördag- stockholm, får se vad som händer även denna dag:)
söndag- vaknar upp i stockholm, får se vad morgonen har att erbjuda. senare under dagen lär det väl bli att åka hemmåt.

**sen är det ju måndag igen, och skolan börjar...  men så långt fram behöver jag inte tänka än heller:)**

nu blir det att sussa kudde för min del, innan jag får skrivkramp, eller somnar över tangentbordet X)

natti natti, pussar och kramar
jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0