kalas/melodifestivalen

tjenixen bloggen:)
idag har jag varit på kalas hos min bäbis syssling:) gud så söt han var:) även ett stort grattis till emma, moses mor:) på 30årsdagen! hihi  inte alltid man når den åldern:)
men tillbaka till saken, det var i allafall super mysigt där:)
sen hem igen, käkade nått thailänskt typ, väldigt gott..
senare på kvällen blev det att se melodifestivalen.. inte den mest framgångsrika deltävlingen tycker jag-.-
enligt mig var Inget av bidragen värda final plats... men det är som sagt bara min åsikt.
därimot tyckte jag att dem där tre killarna, "next 3" eller vad dem kallade sig? var as sköna, haha
men jaja, vad jag tycker och tänker har ju ingen betydelse för svenska folket XD specielt inte när jag inte ens har orken att ringa in och rösta(A) får väl stå ut med mitt val;)
och nu i efterhand är jag i allafall grymt besviken.. men livet går vidare. nu sitter jag ju och skriver världens tråkigaste inlägg, och skriver på msn samtidigt. och samtidigt som det, så dampar jag på mitt ex på bdb-.- jippi skoj dethär.
imorgon som tur är så ska jag hem, först ska jag träffa älskade cornelia:D LOVE YOU SWEET<3
+ska jag få tillbaka min socka sen sist... X)     

pussen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0