god natt?

kan man säga god natt, även om man inte ska sova? jag menar, man säger ju god morgon, på morgonen när man vaknat.. fast jo det förstås..  men jag menar, på dagen, innan lunch, säger man ju, god förmiddag, borde ju kallas god för lunch?(A)  senare på dagen, efter lunch, kallas det god efter middag, hel skumt? sen på kvällen, då är det god kväll?`
men då borde man ju lika gära kunna säga god natt, även om man inte ska sova? utan bara säga det, om man som jag är uppe sena nätter nu på lovet? annars borde man kunna säga god morgon när man ska sova? om man ska sova på morgonen eller? aja, det där var väl lite knasigt att skriva om. men kom bara att tänka på det -.-
haha..
men men, andra dagen på veckan, tisdag, skulle blivit av att träffa mattias, för att sen se på bio med min kära emil, men blev inte riktigt som planerat, när jag inte hade skjuts hem-.- så fick ställa in bion. men träffa mattias kunde jag fortfarande göra:) vilket var rätt tur, har saknat den filuren. inte träffats på ett tag liksom.. :)  blev en filmkväll hos honom, och en massa glada skratt, och knasiga diskussioner:)  trevligt:)  som sagt min vän, imorrn blir det täningsvärk;)  haha!
kom hem för nåra timmar sen, har underhållit mig med att mumsa på en super god semla som min kära lillebror bakat åt mig, även så spelade han in Navy CIS som jag hade missat annars. tack gubben, det är guld värt!
någon mer än jag som tycker att den serien är otroligt bra? älskar alla i det där gänget:) dinozzo mest tror jag, inte bara för att han är snygg, utan han är jävligt cool tycker jag:)  fast det är dom andra också. alltså, kolla bara på exempelvis Gibbs? hur skön snubbe är inte det? :D kärlek till  dem alla i allafall, och kärlek till regissörerna:)
ska nog ta och lägga upp ett inlägg om dem alla, så kanske någon mer än jag blir förälskad:) höhö..

allt för mig, najti najti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0