disco tonight:D

godmorgon, eller ett goddag lördag?!  klockan är ju halv ett, så kanske inte är godmogon längre.. ;)
men här sitter jag igen, funderar över dagen. om mer än en timme drar jag till stan till fröken nadeen, ska där ta och fixa mig osv inför kvällen som bjuder på disco:):) hoppas på en lyckad kväll, eller det lär det ju bli :)  får se om vickan kommer ifrån hemstaden också, annars blir det bara nadeen, jag och veronica. men finns ju inget att klaga på där? underbara tjejer, så måste ju blir en underbar kväll:D 
men just nu sitter jag i ett litet dilemma, funderar på kläder? alltså guud, det är nog det jobbigaste, att välja kläder ;D
det måste väl ändå varenda tjej hålla med om?!?! 
men jag tar vad jag har, och blandar det med NADEENS UUUNDERBARA clothes :) haha

hoppas alla får en bra lördag kväll/dag.
pussen på er alla!
/anifled:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0