boring me

jag har jätte tråkigt just nu, bäbisen ska snart sova, men hon skriker och skriker.. man ba, jaja -.-
så just nu sitter jag vid datan och kollar på gamla bidrag från lilla melodifestivalen:D NO LIFE:D:D:D
så det blir ett inlägg med reffrängen till en nu:)
kommer lite mer seriösa inlägg, jag lovar. kanske inte idag, men jaja X)


**
Allt som har vart
Allt som du sa
Fick mig att tro att det va jag
Allt som du gjort
Allt som jag trott
Fick mig att bara glömmas bort
Men nu vet jag bättre

**


kisses and hugs everybody!

Kommentarer
Postat av: F O U T O S E ♥

bäbisen ör bäst :( ♥ du har också varit liten!

2009-03-03 @ 20:55:06
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: jeeeeennie

JA KLART ATT HON ÄR BÄST! I LOVE MY KUUUSSSIIIINNN JU:D alla bäbisar springer, även jag när jag var liten, i know(A)

2009-03-03 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0