älskling.

nu är det så att jag har världens mest underbara pojkvän kan man ju säga :)
och jag älskar honom över allt annat här i världen. han är min livsglöd, min andra halva, min älskling:D
men jag känner mig totalt nere just nu, eftersom att jag inte får träffa honom på hela det här lovet:'(  han är just nu på nån cup i gävle, och efter den så åker han till sälen, och kommer inte hem förens på söndag om jag minns rätt? :(  fattar någon hur jobbigt det är?  jag saknar honom så hemskt mycket, nästa lov, tänker jag inte låta honom åka någonstanns, hehe XD  jag kommer i såfall springa hem till honom och hålla fast honom, så att han inte kan åka :D  smart jag är ibland:)
jag saknar honom så sjukt mycket alltså!
längtar tills han kommer hem, :)

love you baby, föralltid!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0