alla vakna?

god kväll mina damer och herrar, flickor och pojkar:)
här är jennie larsen, som ska skriva om sin hittills helgalna kväll hemma. eller ska kanske kalla det helgalna kväll/natt?
klockan är just nu när jag skriver 00.03 -.-    jag sitter här vid datan, och väntar på att min kära mor, leif och storebrorsan som spelar kort ska bli klara. för efter det så blir det dags att nörda GH :) haha
**
kvällen som jag trodde skulle suga stenhårt, har blivit rätt bra faktiskt:)
började med osäkerhet på om jag skulle orka ta mig till barkarögården. men den tanken förblev bara en tur dock. kände ingen ork till att åka buss och spela trevlig, när jag är trött och känner mig smått nere.. så stannade hemma.
resten av familjen kom hem några timmar efter mig, fast då utan min lillbror som har farit till hemstaden;) utbyt mot johan då;) haha  blev till att äta god middag, och sen bara chilla:) var med och spelade kort ett tag, men förlorade, så jag ville inte vara med något mer-.-   snart ska vi som sagt spela GH, något jag är bättre än dem andra i i allafall:)
**
jusste, får ju inte glömma att berätta att jag har fått ny data, kanske inte ska uttrycka det "ny" och "ny" men ändå;)
dator som dator right?  that´s why there is no pictures for the moment. men det kommer för er som är tålmodiga?:D
**
får ta och bli ett godnatt i detta inlägg också på en gång. internet är inte riktigt på topp inatt, vet inte hur länge det fungerar så bäst att få allt överstökat i ett:)

 
natti natti, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0