inte som man vill..

god morgon alla pigga och glada, idag är det söndag och jag har varit uppe med tuppen :)
sover inte nå bra längre, jag somnar,vaknar, somnar, vaknar. och så håller det på hela natten.;/
men men, igår var det alla hjärtans dag. själv tycker jag inte den är så himla märkvärdig. ddet blir ändå aldrig som man tänkt.. älsklingen min hade match typ, och jag hade ingen skjuts och fuck alla bussar. så det blev till en alla hjärtans dag utan honom.;(  var ute och gick hela dagen typ, på isenXD det var rätt skönt faktiskt. men drygt att vara ensam barn? så då ringde jag cathina och bad henne komma, vilket hon gjorde:)
väldigt mysigt där ute, vi grillade, och käkade:) och drack varm choklad och lite gott att äta:) även lite pimpling blev det:)
dock ingen fisk från vårat håll(A)
men men, lika glada är vi.
senare på kvällen när alla var hemma igen, så bestämde jag med cathina att komma och kolla på melodifestivalen med henne. så runt 7 nångång så gick jag hem till henne:)  det var ju faktiskt rätt bra låtar den här gången:)
efter melodifestivalen började vi kolla på *the perfect man också, kollade inte klart på hela där, utan när klockan blev lite mycket så sprang jag hem i reklamen för att hinna se slutet hemma:)
den var myyycket bra:) en rekomendation:)

nu ska jag gå upp ur sängen och fixa frukost, får se om det blir nått inlägg senare:)
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0