6/1 -09

älskling, det ska alltid vara vi. du är den finaste människan i världen. kommer aldrig släppa dig! men om dagen kommer då du släpper mig, då svär jag min kära, då tar jag inte ett andetag till.
det är tack vare dig som allting känns bra. i din närhet är allt helt och hållet bäst. du lyser upp mina mörka, trista dagar, och får mina läppar le. jag ger dig mitt hjärta baby, du får det i dina händer! för vad som än händer, så kommer det alltid, alltid tillhöra dig. du får behålla det så länge du vill, ta hand om det. även om du bestämmer dig för att krossa det, så kommer det ändå alltid vara du! bara exakt du, filip blomkvist!
you make me feel happy darling. you are my mr.right!
tänk om jag bara kunde vara lika bra som dig? lika bra att bry sig, lika bra på sättet, lika bra på att lyssna, på att prata, på allt? jag är ledsen att jag inte är, men grejen är den att jag försöker så gott jag kan att göra dig lika lycklig som du gör mig!

**
för alltid är rätt ord.

för alltid, kommer jag älska dig.
för alltid, kommer jag beundra dig.
för alltid, kommer jag finnas för dig.
för alltid, kommer det vara du och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0