-.-

som jag skrivit i ett tidigare inlägg så var jag alltså idag, elelr ikväll rättare sagt, på disco inne i stan. först fix hos nadeen, senare buss ner på stan för att stå i kö och frysa och trängas och knuffas för att komma inXD haha
synd bara att det inte var värt pengarna. det var usel musik-.- sen var det väl typ bara fjortisar, och typ inga snygga killar heller-.- hel dåligt......
vid 11 så drog nadeen och veronica, så jag blev ensam kvar.. fyfan vad trist det var. som tur var så kunde jag hänga lite grann med patric och micke. men men...
vid 12 slutade discot, då drog patric, jag och micke till donken först, fick i oss lite grann i magen, sen kilade vi vidare i kylan. bussen gick liksom inte förens kvart över 1 ;/
gick väl runt i en kvart elelr nåt, sen gick vi förbi station och stannade och lodade där fram till vi skulle gå till bussen.
som vanligt blev jag ensam på bussen OCKSÅ... -.-   dom skulle ju av i barkarö, så det var ju bara att dra fram mobilen när dom hade hoppat av. och jag ringde till min älskade daniel;) mohaha
han fick hålla mig vaken och glad, och även när jag kom ut från bussen och skulle upp för mörka, läskiga skogsstigen så fick han vara social:) 
och det gick ju utmärkt, jag sitter ju faktiskt och skriver nu, alltså jag halkade inte på väg upp, och dog inte av mörkrädsla(A)

skall nu se på film, blir den nya australia, hoppas den är bra?! 
får se om jag orkar se hela, eller om jag somnar rätt snart, vilket är ganska trovärdigt(A) 

godnatt sötungar!!
/jennie
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0