kan inte sova..

...så jag sitter framför datorn istället. hur smart kan det vara? klockan är nästan 2 på natten, och jag borde egentligen sova nu. men nej nej, för trött är jag ju verkligen inte. så jag kan ju lika bra berätta om min dag och min morgondag? eller det blir fel, får berätta om min gårdag och min dag "idag" typ?:P
aja idag, elelr igår lördag anyway, vaknade vid 9, var ut och sprang, sen tog jag mig en lång och härlig dusch!
ut med eve lite senare och drog till bryggan, mysig "timon&pumba-larv" vi hittade på vägen:D ni vet sånna där jätte färgglada!:D den här var då röd med en ca 4 eller 5 svarta prickar! nice det:D
väl på bryggan kom oskar den lilla, han badade i det iiiiskalla vattnet. 22 grader, men kändes kallare än 16-.-
hösten är på väg..
jaja, sen kom martin och senare freja,bella&carro!

sen blev det så kallt där ute på bryggan att vi drog, jag gick hem och käkade sen blev allt som det blev.
puss på dig lillebror som alltid ställer upp<3

imorgon då, eller idag rättare sagt, söndag iaf... då ska jag ta mig till barkarö rätt tidigt, ska dra förbi min fina linastina, sen ska vi till min älskling och åka med hans kära mor till hans match:)
det ska faktiskt bli kul, har inte sett honom spela än, och imorgon, då jävlar:)
resterande av dagen får jag väl se hur den spenderas:)

puss anyway, och hoppas att sista dagen på sommarlovet blir chill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0