Idag har jag...

...vaknat upp hemma hos min Lina med mina tjejor:D Jag har haft en så sjukt rolig kväll/natt med er! So i must write thanks! Trots dålig sömn...
När dem sedan vid elva-tiden drog in till stan så stannade jag kvar hos min kärlek, mys;*
Stannade där fram till dess att han skulle på träning, då åkte jag hem.
Hemma var det helt öde, familjen var ute och spelade golf. Jag känner mig verkligen utstött, är det bara jag som inte har tålamod för den sporten? Jag tycker inte ens man ska kalla det för sport?! Någon annan som har någon åsikt om golf? Jag menar absolut inte att golf är värdelöst, jag förstår mig bara inte på det(A)

Fy så trött jag är nu kan jag meddela. Tror vi somnade runt 4 halv 5? Jag säger bara en sak, INTE BRA!
Skola om två dagar liksom...
Nej nu ska jag kolla runt lite på datan, fixa med lite bilder och så!

Puss på dagen,
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0