höst på väg..

alltså fan vad jag hatar sen sommarn! man vet aldrig vad man ska ha på sig!
nu alltså är sommaren -09 över! tragistkt, jag vet men vad kan man göra..
det blir bara kallare och kallare, men jag längtar till hösten, det är så mysigt med alla färgerna, och när man får klä sig så där mysigt varmt, inte vinter varmt liksom:) säg mig, är det ingen annan som tycker hösten är mysig?
perfekt årstid att ha pojkvän på också, bara massa mysiga hemmakvällar!:D hihi
snacka om att jag längtar efter sånt!
men men, än är inte hösten här, och vi måste ta oss igenom ännu en jobbig sen sommar...
sen sommarn och slutet av våren, det är nog det hemskaste, man vaknar på morgonen innan skolan, och kollar ut, det är strålande sol och vindstilla. so it looks like!! dum som man är väljer man självklart kläder efter väder, men är det sånt väder när man kommer ut eller? svar; Nej! det är helt och hållet tvärtom, isande kallt i luften, osv... samma sak tvärtom,
finns det något värre?! man borde ju ha vants sig vid Sveriges årstider, och att vädret algrid blir som man vill, men nej, 15 bast(snart 16) och jag klagar fortfarande(A) 
 men det är bara att leva med det, om man ser allt från den ljusa sidan så är det ju snart jul:) eller snart och snart, men det går fort när man har roligt?! för det om något lär man ju ha detta halvår:)
 går ju faktiskt i 9an nu.. förutom nationella proven och gymnasium valet, så känns det jävligt bra! äldst på skolan och grejer, det är skönt!
fast nervös det är jag, verkligen. har ingen aning om vad jag vill bli när jag är stor, redan nu liksom!

men nu känner jag att det blev ett fruktansvärt långt inlägg, klaga inte men jag kände väl för att skriva av mig.
nu blir det lite tv-tittande, sen blir det väl sängen:)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0