apropå ingenting..

här kommer nu ett helt värdelöst inlägg, men känns som det är ett måste. trots noll intresse men har inget bättre för mig(A)
måste bara skriva av mig, jag har nämligen lagt av med smink!
jo jag vet det är sommar, men jag menar inte bara nu över lovet, utan även när skolan börjar, jag har totalt lagt av med kladdet:D
jag känner mig fruktansvärt stolt, och den känns faktiskt väldigt bra.
jag har aldrig varit den säkraste personen när det gäller mitt utseende, men nu längra spelar det ingen roll. jag har mina vänner, och både dem och jag vet vem jag är. varför ska jag bry mig ifall några idiotiska fjortisar ska komentera? nej usch för sånt!
i´m proud to be me kan man ju säga!

kisses and hugs to everybody who like it ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0