äntligen fredag..

tänk att en hela vecka i skolan redan har gått, första veckan. det känns inte som det är sant, men så är det.
det har gått fruktansvärt snabbt, i måndags började vi, då var det bara chill dag, var för det mesta rätt pratigt, kul att träffa alla igen! tisdag, då bar det av med arbetslaget, 9c&9d till djäkneberget, och där befann vi oss resterande av dagen. riktigt mysigt, vädret blev ju super, trots någon skur.
onsdag, då var vi bara i skolan och planerade inför fredagen, då vi skulle ha vad lärarna ville kalla det "fest" men enligt oss var det ett välkomst-kalas haha! och det blev även en mysig film eftermiddag;D
torsdag var hela arbetslaget på löga, härlig dag enligt mig, blev massa skratt trots mitt hat till vatten-.- efter i torsdags ska jag aldrig mer bada någon annan stanns än i badkaret!
men men, idag, fredag då. sista dagen på skolveckan och sista dagen på den så kallade sköna veckan, på måndag börjar det riktiga helvetet-.- men dagen iaf, spenderades med alla nya 7or och alla vi häärliga 9or! haha riktigt bra och välplanerat utav oss duktiga tycker jag! kommer nog aldrig glömma dan´s ansikte efter mumsmums tävlingen;)
helgen då, vad händer då?

själv har jag inte mycket planerat, imorgon ska jag försöka träffa min älskling, om det nu går för sig:) annars inga direkta planer.
ja men det här inlägget var helt och hållet onödigt för alla utom mig, men jag vill skriva av mig lite så what ever! :)


puss på alla som haft en bra dag/första vecka!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0