v.19

ja hej på er:)

tänkte berätta att nu, äntligen har jag fixat en praoplats:) blev dock inte där jag helst ville, för dem hade stängt när jag kom dit idag. på VLT.. så jag pratade lite med min morfar, så han fixade på en liten gullig affär i stockholm åt mig:)  tyvärr har vi ju då bara 3 dagars prao, men jaja prao som prao:)  börjar på tisdag, v.19 och ska vara där till torsdag, och då blir det vanlig, eller inte vanlig men, "typ" vanlig dag på fredag, blir allafall att gå till skolan då..
skönt att komma bort ifrån stan tycker jag.
även om jag älskar västerås, men alltså det har varit så mycket nu alltså. allt för mycket...
skönt att kunna få återhämta sig kanske? ja det tycker jag nog.

men en snabbis bara, många kanske undrar, vadå praoa på VLT? för er som inte har en aning, så är det typ Västmanlands tidningen? och jag, som har mitt hemliga, absolut hemliga drömjobb, att bli journalist, en reporter:) och allra helst, tidnings redaktör:) så liksom det var ju perfekt:)
men när dem hade stängt så tänkte jag äsch, tar vad jag kan få tag på den här gången då.. dock väldigt besviken.
men tur som man har, när jag kom hem och berättat den "stora" nyheten för familjen, tror ni inte min kära mor lurar på något då eller? jo hon ba; men du jennie, det stod ju i VLT här igår tror jag, att dem söker UNGA i högstadiet, som var intresserade att göra nåt repotage osv i tidningen, som nåt slags ungdoms sida:)
JAG BA; YEEEEEESSS:D:D  så ska anmäla mig dit hade jag tänkt, och se vad som händer:)
någon annan än jag som tycker, eller tycker det verkar kul? liksom att få skriva tidningar, massa repotage osv...
själv tycker jag det verkar jätte kul:)

har ni något annat drömjobb kanske? let me know:)

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0