tjeeena:D

god kväll alla!

länge sedan jag skrev har jag märkt.
men dagarna knallar på och tiden verkar gå bara snabbare och snabbare. shit, snart dör man väl mitt i allt XD
nej men nu ska jag inte vara sån.
idag var det skola då, och jag fick äntligen tag att prata lite med mohsen om det där jävla äckel provet!
annars har dagen varit som vanligt:) sista lektion var profil,fotboll.

tänk att det jag en gång levde för, det som en gång var allt för mig. det som jag en gång trodde var min framtid, nu bara känns helt hopplöst, och min glädje börjar dunsta.. jag tycker inte om det här. det är tragist!
jag älskar ju fotboll, jag älskar den sporten verkligen! men det går ju bara inte längre!
vet inte vad jag ska göra längre! jag finner ingen väg ur det här.


imorgon fyller min kusin fjorton år:)  och även min gulliga vän marcus, han blir dock femton, och byxmyndig och allt<3
hoppas ni båda två får en bra dag!

+ att vi imorgon har vi beep-test på idrotten. men mina vader gör att jag inte kan springa en viss sträcka utan att behöva stanna och stretcha.. så sjukt värdelöst! och jag kan ju inte stanna och stretcha mitt i alltihop, och sen bara hoppa in och springa igen.
jag har även kemi-prov imorgon, det kommer ju gå som det går. får hoppas på det bästa, och plugga som en gris:)

nu ska jag springa iväg och borsta tänderna, sen plugg då!

ciao /jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0