tre månader!

en sak till bara, innan jag sussar godnatt. ;)

vill bara skriva att igår var det den 6/4 vilket innebär tre hela månader med dig älskling.
alltså det kanske inte låter så värst länge för alla, men jag tycker att varje stund med dig, ända sen jag träffade dig filip, allt känns som en evighet, jag älskar att vara nära dig. tiden bara glöms bort, och jag vill och kan bara tänka på dig!
du är min finaste och dyrbaraste ägodel! du är min, för ingen kommer någonsin kunna ta dig ifrån mig. jag komemr aldrig kunna tillåta att du försvann. det skulle innebära slutet för mig. jag älskar dig, och kommer alltid göra det!
<3
anar inte vilken fruktansvärd tur jag har egentligen, tänk att jag, jag jennie larsen, slutade med att ha världens underbaraste pojkvän :-*


Kommentarer
Postat av: joss

gratttttis tjejen :D

2009-04-08 @ 22:26:48
Postat av: feliciaa:D

ååh så sött, grattis!

2009-04-08 @ 22:29:09
Postat av: jonasB8

haha grattis hurru, hoppas ni lever lyckliga tillsammansX) <3

2009-04-08 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0