sjukling!

god morgon, eller god dag;)
klockan är halv 2 och jag sitter hemma, äter glass;)
egentligen ska ju jag gå i skolan just nu, men redan sen igår har jag haft en sån fruktansvärd huvudvärk och skit ont i magen, och i morse när jag vaknade så var det ju inte direkt bättre. svimmade nästan när jag steg ur sängen, och mitt huvud bara dunkade och dunkade. fan alltså. just idag av alla dagar.
skulle ju ha kemi-prov och beep-test :(
ibland skiter det ju sig riktigt rejält för min del alltså.

puss puss!

Kommentarer
Postat av: johan

jennie goes tjooockis:D

krya bruden!

2009-04-08 @ 22:32:09
Postat av: ditt blåbär;)

skolkar? ;)

puss på dig, jag saknar dig vet du!

2009-04-08 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0