kärlek-021

jag säger bara en sak, BÄST!
idag, lördag, har jag haft skiit kul! vaknade upp hemma hos freja, vi käkade frukost, fixa, sen kom älskling, och vi tog bussen in till stan alla. gick runt där, bara allmänt, sen blev det donken, och sen godisköp!
hem igen, fast denna gång till lina. vi fixade oss lite igen, drog ut till ip, älskling kom dit då också:)
en stund senare kom även oscar!
sen drog alla hem till älsklingen min, tryckte bokstavligen i oss godiset, och energidrickorna! innan maten och allt-.-
fick knappt ner den gooooda maten hos lina:(  vi som fick grillat och allt:(  men men,,
ut igen, och träffade också på davve och calle, niice..   jobbigt blev det ju när jag skulle hem-.-

tack älskling för allt! och tack julia att du fanns!! även tack till er andra förstås!!!(L)

nu ska jag sova, imorgon blir det städar dag! -.-

natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0